niedziela, 16 listopada 2008

Byle do przodu


Zdjęcie zrobione po wycieczce z moim Skarbem, jednak nie pamiętam co to za wyprawa była i gdzie... :)

Teraz jestem właśnie u Niego, może za chwilke coś pooglądamy, albo znajdziemy inne zajęcie. W sumie ja już wiem nawet co... Głodna jestem. Tak! Pójdziemy zdobic dobrą kolacyjkę


Dzisiaj miałam zamiar się pouczyc... nie bardzo mi to wyszło, pójdę na żywioł jak to się mówi.

Może mi się udą nie zabaniaczyc do wywiadówki -.-


Poza tym to dziś nie było źle, mam na myśli ogólnie dzień, który jeszcze trwac przez 3h55min
będzie. Także wszystko się może jeszcze zdarzyc...


Jutro poniedziałek, zacznie się nowy tydzień w szkole... Mam lenia, ale damy radę, no nie laski?? MartHo i MagHdo?? :) Do jutra babeczki moje :*


A Ciebie Kochanie kocham bardzio mocno i daję Ci buzi w pysiaczka! :* muah, muah




"Może dla świata jesteś tylko człowiekiem, ale dla mnie jesteś całym światem"

1 komentarz:

MadziK pisze...

O, Dawid :D
Pozdro zioom xD